Loading...

Sve je počelo u malom gradiću naziva HOYA (danas preimenovanog u Nishitokyo) 1941. Dva brata, Shoichi i Shigeru Yamanaka imali su ambiciozan plan za proizvodnju dioptrijskih sočiva za naočare. 1 Novembra 1941 godine osnovana je Toyo Optical Glass Manufacturing, kasnije HOYA Corporation.

Optičko staklo zahteva primenu sofisticirane tehnologije proizvodnje u poređenju s drugim tipovima stakla, a u tim danima bila je tehnološki najnaprednija industrija u Japanu. Osnivanjem HOYA-e, kompanija je prolazila kroz dugačak proces pokušaja i grešaka pre nego je zapravo počela proizvodnja optičkih stakala.

Hoyina priča ima skroman početak kao mala proizvodna operacija koja je usvojila tehnološki napredno vođstvo kako bi postala globalni igrač 70 godina kasnije.

Nisu ostali samo na dioptrijskim sočivima…

Krajem II svetskog rata narudžbe vojske, koja je većinski učestvovala u stvaranju Hoyinih prihoda, bile su stopirane. Zbog toga je HOYA osetila snažno smanjenje u potražnji za dioptrijskim sočivima za naočare. Kako bi se oporavila od smanjenja prihoda, odlučili su proizvoditi kristal za kućnu upotrebu koristeći podosta materijala iz skladišta optičkih stakala.

U narednim godinama, HOYA je pokrenula proizvodnju sočiva za kamere, memorijskih diskova, foto maski i LCD panela i medicinskih uređaja. Od male TOYO Optical Glass Manufacturing, HOYA je izrasla u svetskog igrača: kompaniju s 35.000 zaposlenih u preko 100 zemalja širom sveta.
Danas se HOYA sastoji od 4 divizije: Briga o vidu, IT, Foto sektor i Medicina. Globalna prisutnost omogućava HOYA-i da izmeni tehnološke uvide i inovativne ideje unutar kompanije i šire.

Hoyini proizvodi ne samo da su vizualni, već se mogu naći na mnogim mestima. Naprimer, jeste li znali da postoji velika šansa da je hard disk na vašem računaru ili Blu-ray uređaju proizveden u HOYA-i. Isto važi i za sočiva na vašim digitalnim kamerama. Uz to, Hoya takođe proizvodi i takozvane foto-maske za proizvodnju poluprovodnika, medicinskih endoskopa ili čak keramičkih kostiju i filera. Posetite li svog optičara, velika je šansa da ćete izaći s Hoyinim dioptrijskim sočivima za naočare.

Strast za proizvodnju superiornih sočiva za naočare.

Uprkos raznovrsnosti proizvoda, HOYA-ina strast za dioptrijskom sočivima za naočare ostaje pokretačka snaga poslovanja. Neverovatna želja za inovacijama doprinela je revolucionarnim rezultatima.

Na području anti-refleksnih slojeva, HOYA je postigla svetsku reputaciju. Rezultati sežu u 1963., kada je HOYA uspešno aplicirala anti-refleksni sloj na mineralnom dioptrijskom sočivu za naočare.

1980. HOYA je ponovila isto dostignuće na plastičnim dioptrijskim sočivima za naočare. Najveća dostignuća  su postignuta u premium anti-refleksnom sloju Hi-Vision LongLife, koji je dobio prestižnu iF nagradu za materijal, kao i njen prethodnik Super Hi-Vision anti-refleksni sloj.

Zbog činjenice da su izuzetno otporne i jake, Hoyina dioptrijska sočiva za naočare  su idealne za okvire na bušenje i flaks, dok krajnji korisnik uživa u minimalnoj težini i najvišoj providnosti. Dizajn Hoyinih jednofokusnih i progresivnih sočiva za naočare reflektuje poslednja dostignuća znanja  i tehnologije.

Nulux EP, lansiran 2001., prvo je jednofokusno dioptrijsko sočivo čija je kalkulacija bazirana na vidnoj oštrini i rotaciji očne jabučice.

Još jedno tehnološko dostignuće je postignuto s FreeForm tehnologijom za progresivna dioptrijska sočiva. Integrisanjem prednje i zadnje površine dioptrijskog sočiva, 2004., Hoya je kreirala kompletno novu definiciju sočiva , osiguravajući oštar i prirodan vid s minimalnim distorzijama. Ne iznenađuje što je ova tehnologija i dizajn nagrađena na Silmo d’Or, Višestrukim Good Design Awards i kao optički proizvod godine. Hoyalux iD MyStyle, posljednji proizvod koji je dobio nagradu, odličan je primjer dovođenja personalizacije na novi nivo. Kombinovanjem FreeForm tehnologije s posebnim konsultacijskim softverom, HOYA može ponuditi potpuno personalizovana progresivna sočiva za naočare za sve korisnike.

Uz inovativne proizvode, HOYA nastoji ponuditi klijentima širok raspon mogućnosti u odabiru materijala, dizajna i kombinacija dorada, anti-refleksnih slojeva, fotoosjetljivih ili bojenih dioptrijskih sočiva čiji je glavni prioritet poboljšati život svojih klijenata.

MISIJA HOYA-e je slediti inovativnost i kreativnost u poslovanju u pogledu novih informacionih tehnologija i životnog stila koji vode istinski ispunjenom životu uz istovremeno poštovanje društvenih i prirodnih vrednosti.

Usluga: sastavni deo HOYA-inog DNA

HOYA je kroz godine puno vremena ulagala u osluškivanje potreba individualnih klijenata . Zato je usluga sastavni deo Hoyine organizacije. Hoya je uverena da istinska dodana vrednost može biti postignuta otvaranjem partnerima i klijentima koji su glavni činilac Hoyinog uspeha.

Hoyine fabrike rade 24 sata dnevno, 365 dana u godini nudeći širok raspon usluga, od gotovih sočiva do usluga ugradnje uz interaktivne alate kao što su Hoyalog program za naručivanje sočiva, MyStyle iDentifier program za narudžbu MyStyleV+ progresivnih sočiva kao i uređaj za video centriranje VisuReal.